الان جوونی رو دفن کردند که تو تنهایی خودش فوت کرد. درحالی که بالا سرش یه ساندویچ بود. مادرش پارسال فوت کرده و پدرش زن گرفت او هم دو سه سالی بود که زنش رو طلاق داده. حالا به اجبار روزگار تنها شد‌. اما باید تنها میوند تو یه آپارتمان؟

آره تو معماری شیطانی باید تنها بمونه. خونه های بی احساسی که هیچ مهمونی رو دوست نداره. حتی گاهی بچه ها رو وقتی بزرگ میشن از پدر و مادر در حالی که مجردند جدا می کنه آخه تو این خونه هایی شیطانی کسی توش استقلال لازم رو نداره.

یاد خونه های قدیم بخیر یه خونه ی کوچیک بالاش یه اتاق بود‌. یه خر پشته بود که بشه به اون جا پناه برد در کنار خواهری، برادری، عمه ای و ....‌

وای بر این فرهنگ نامهربان.