مقتل حسین - حرم در سوز حسین
شب دهم و شب آخر روضه
بعد از شهادت مولا:
💐ذوالجناح تا کشته دید مولای خود
معرکه بر هم زد از غوغای خود
حمله آورد دشمنان را بی سوار
کشت چهل تن را ز قوم نابکار
ره به سوی سرور بی سر گرفت
خون او را بر جبین و سر گرفت
شیهه ها بر می کشیدش تا خیام
بر حرم دارد هم اکنون اش پیام
ذوالجناح آمد ولیکن بی سوار
یال گلگون کرده از خون نگار
وا حسینا کو نبی را نور عین
وا اماما شد به خون خود حسین
ام کلثوم زد به سر در ندبه شد
یا رسول الله حسینت کشته شد
نه به سر عمامه نه بر تن ردا
مانده عریان کشته ی تیغ جفا
گفت زینب وامصیبت زین بلا
شد بیابان سر به سر ماتم سرا
یا محمد این حسین فاطمه است
که چنین در خاک و خون غلطیده است
تک تک اعضای او از هم جدا
کشته شد با تیغ اولاد زنا
دخترانش را اسیری می برند
پرده های عصمت حق می درند
من ز حالم شکوه آرم بر خدا
بر محمد، حمزه و بر مصطفی
ما همه ذریه ی پیغمبریم
که به ظلم اینجا گرفتار غمیم
گفتهاند تا شد حسین او شهید
تند بادی سخت در صحرا وزید
شد زمین در لرزه و بادی سیاه
خاست گویی در عذاب آن گناه
آفتاب شد منکسف تیره هوا
بر گمان رفتند ، قیامت شد به پا
لیک از یمن امام عابدین
در سکون شد آسمانها و زمین💐
سعی کردم فقط از مقتل بنویسم نه کم و نه زیاد
منبع: https://borna.news/fa/news/1049000
عزاداریهاتون قبول
التماس دعا


منم زرین کوه عاشق زمین همان که همه عشق او فریاد شد و همه فریادش کتابی با عنوان "جادوی زمین". حال منجی زمین را فریاد می کند.