من گلهایی که برگ گوشتی دارند دوست ندارم. کاکتوسها را هم دوست ندارم واسه همین از این معلم بزرگوار بی نیاز اصلا عکس نذاشتم.

آپلود عکس

چرا؟

آخه از من چیزی نمی خواد. آب نمی خواد. کود نمی خواد. جا نمی خواد. حتی انگار نورم نمی خواد. من گلهایی مثل حسن یوسف رو دوست دارم که دم به دم باید با پرده بازی کنم که اون نور بخوره من هم اذیت نشم.

میبینید چطور خدایی رو ادعا می کنیم. آخه اونم به آدمیزاد میگه اگه دعا نکنی من نگاهت نمیکنم و دوستت ندارم.

مواظب باشیم همیشه بندگی کنیم و خداوند رو ببینیم تا به سمت کمال حرکت کنیم. اگه خدایی کنیم و نگاهمون از بالا به پایین باشه. نتیجه اش می تونه سقوط به بدترین جایگاهها باشه.

انسان در هر مرحله از رشد شرک مخصوص به خودش رو داره. گاهی به بالا نگاه می کنه و غیر خدا رو می بینه گاهی به پایین نگاه می کنه و خدایی می کنه. اونی که به بالا نگاه می کنه شاید یه روز خدا رو ببینه اما وای از اونی که از بالا به پایین نگاه می کنه دیگه نمی تونه خدا رو ببینه. الا با پس گردنی.

شرک به همین سادگیه، اصلا ........... بتخانه نمی خواد.